maanantai 13. lokakuuta 2014

Kiitospäivä

Keskiviikkoisin syömme koko suvun kanssa illallisen yhdessä ja viime keskiviikkona söimme ensimmäisen kiitospäiväaterian. Minulla oli ison koulutyön palautus sunnuntaina, joten perjantai ja lauantai (ja niiden välinen yö...) meni näpytellessä koulutyötä. NIIN iloinen että se on palautettu nyt!
Lauantaina kuitenkin pidin paussin lukemisesta, kun menimme Angin vanhempien luokse kiitospäiväillalliselle. Olen keliaakikko ja he olivat tehneet KAIKEN gluteenittomana! Voitteko uskoa? Minulle oli jopa tehty omat piirakat!



Viikonlopun aikana tein myös jotain niin hillbillyä, nimittäin menin kavereideni kanssa cornmazeen. Jokavuosi Chilliwackissa rakennetaan suuri labyrintti, minne hauskinta on mennä illalla pimeässä. Neljä vuotta sitten kun olin siellä viimeksi, siellä oli henkilökuntaa mustissa vaatteissa pelottelemassa ja se oli niin pelottavaa! Nyt satoi vettä ja paikka oli aivan mutainen. Kömpelönä menin sitten kaatumaan mutaan ja minun vaatteeni olivat kokonaan kuran peitossa... Oh well. Labyrintti on todella iso, ja yhteensä meillä meni kaksi tuntia aikaa päästä se läpi! Sen jälkeen menimme kavereitteni kanssa sushille, niin hyvää.



Sunnuntaina sain viellä yhden kiitospäivän aterian! Olen todellakin kiitollinen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti