maanantai 13. lokakuuta 2014

Kiitospäivä, osa 2

Tänään maanantaina on virallinen kiitospäivä, ja minulla oli töistä vapaapäivä! Uuuii!

Olin yötä vanhan host-perheeni luona ja aamulla menin host-äitini kanssa Botocamp-tunnille. Kolmen kiitospäiväpäivällisen jälkeen, tuntui se aivan hullulta! Pidän kuitenkin raskaasta liikunnasta, joten olin lopuksi poikki mutta onnellinen.

Minun host-isovanhemmat omistavat kilpahevosia, joista yksi ratsastaa Vancouverissa isoissa kilpailuissa. Tänään oli yksi niistä, joten koko suku meni kannattamaan. Sitä ennen menin Angin ja hänen lastensa kanssa Granville Islandille, mikä on saari Vancouverissa. Niin upea ja kaunis paikka! Angilla on 4 lasta, mistä uusin on vain muutaman kuukauden vanha. Otin Yalen rintareppuun ja kuljin hänen kanssaan. Granville Islandilla on omat olutpanimo, ja päätin mennä ostamaan tuliaisia. Kuinka vihaisia katseita sainkaan kun menin panimoon vauvan kanssa!! Halusin sanoa että olen vain lapsenvahti, mutta en tiedä olisiko se tehnyt asiasta vielä pahemman? Niinpä menin anteeksipyytävän näköisenä maksamaan ostokseni ja äkkiä ovesta ulos.

Granville Islandilla on suuri kauppahalli, missä myydään aina ihanan näköisiä tuoreita hedelmiä, lihoja yms. Oli niin rentouttavaa napata latte, ja kulkea Yale sylkyssä pitkin käytäviä.

Silta Vancouveriin









Granville Islandin jälkeen lähdimme katsomaan kilpailuja. Hevonen oli loukannut jalkansa edellisellä viikolla, joten hän ei ollut niin nopea kuin kuulemma yleensä, mutta tuli kuitenkin neljännelle sijalle. En ole ikinä ennen ollut katsomassa ravikilpailuja, joten se oli todella hauskaa! Olen aikaisemminkin kirjoittanut, miten perhekeskeisiä ihmisiä täällä ovat ja sen huomasi taas siitä, kuinka koko suku oli tullut paikalle katsomaan 2 minuutin ravia. Chilliwackistä ei aja kuin päälle tunnin Vancouveriin, mutta silti onhan se kuitenkin matka, ja varsinkin vapaapäivänä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti