maanantai 29. syyskuuta 2014

Viikonloppu takana

Sain vasta äsken postattua edellisen tekstin, minkä oli tarkoitus tulla ulos jo tuolloin lauantaina... Toivottavasti pääsen pian kärryille, miten blogipohjaa käytetään!

Sunnuntaina menimme perheen kanssa kirkkoon, jonka jälkeen koko jättikokoinen suku oltiin kutsuttu lounaalle Tanyan siskon luokse. Oli niin ihanaa nähdä kaikkia pitkästä aikaa!Juttelemista riitti ja lapset leikkivät pihalla auringonpaisteessa. Täällä on ollut aika lämmintä, noin 25 astetta, mikä sopii minulle paremmin kuin hyvin!

Lounaan jälkeen lähdin host isäni veljen ja hänen perheensä kanssa tunnin päässä olevalle Hicks-järvelle. Yksi Chilliwackin parhaita puolia on mahtavat mahdollisuudet ulkoilmailuun. Vedder-järvi menee läpi tämän kylän, ja keskellä on suuri järvi, Cultus. Paikka on ympäröity vuorilla ja katson minne tahansa näen aina vuoria. Niin uskomattoman kaunista! Lähettyvillä on myös upeita paikkoja, kuten tämä Hicks-järvi. Otimme kanootin mukaan ja menimme kanootilla keskellä järveä olevalle saarelle. Tässä hieman kuvia:


Huomatkaa kuinka kirkasta vesi myös on!

Tämän kahden kuukauden ajan mitä täällä vietän, asun tämän perheen luona keiden kanssa olin retkellä. He asuvat farmilla jättikokoisessa talossa, joten minulla on paljon omaa tilaa. Minulle kuuluu oma huone, olohuone, vessa ja sisäänkäynti. En kyllä aio käyttää normaalisti tuota omaa sisäänkäyntiä, sillä haluan että perhe tietää milloin olen kotona, etten vaan "livahda" ovesta ulos ja sisään.

Sain käyttööni myös oman auton ja se on mahtava! Vein sen tänään ensimmäistä kertaa ajelulle ja olen mykistynyt. Kävin tänään myös salilla ja katsomassa jälleen yhtä jalkapallopeliä. Nyt istun teekupin kanssa sohvalla, pian on aika mennä nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti